Wij zijn op zoek naar een nauwkeurige en betrokken financieel administratief medewerker die onze organisatie komt versterken. Jij zorgt ervoor dat onze financiële administratie klopt. Altijd én op tijd. Met jouw talent voor cijfers en je toegankelijke manier van communiceren, maak jij het verschil in ons team.

In deze functie ben je vooral bezig met debiteurenbeheer. Jij zorgt ervoor dat alle financiële gegevens op de juiste manier in onze systemen staan en verwerkt worden. Daarbij houd je de vinger aan de pols om te zorgen dat betalingen tijdig binnen komen en zo niet, dan onderneem jij actie.

  • Locatie: Hardinxveld-Giessendam
  • Dienstverband: 16-24 uur
  • Gemiddelde leeftijd: 32 jaar
  • Aantal collega's: 59
  • Aantal collega's in Hardinxveld: 23
  • Gezellig en betrokken kantoor

Wat je onder andere doet:

Het betreft een nieuwe functie in onze organisatie. Op dit moment zijn de financieel administratieve taken nog verdeeld over verschillende collega’s, zoals de controller, de debiteurenbeheerder en het secretariaat. We brengen deze werkzaamheden graag zoveel mogelijk samen bij één professional die de processen overziet en begrijpt wat er nodig is voor een goede financiële administratie. Zo zorgen we voor een duidelijk proces en creëren we ook een duidelijk aanspreekpunt, waar collega’s bij terecht kunnen. Je hebt echt een schakelfunctie; je vindt het leuk om vraagbaak te zijn voor collega’s en durft hen ook proactief aan te spreken wanneer actie nodig is.

Je werkt zelfstandig aan je eigen taken, waarbij je wordt aangestuurd door onze controller. Vanwege deze nauwe samenwerking werk je vanuit de gezamenlijke vestiging in Hardinxveld-Giessendam. Je werkdagen bepalen we in overleg; aanwezigheid op vrijdag heeft onze voorkeur.

Wie jij bent:

Wat je krijgt:

Werken bij BVD advocaten

Wij van BVD gaan voor het maximaal haalbare resultaat voor onze cliënten. Dit doen we met een nuchtere, praktijkgerichte instelling. We vinden dat recht vooral gedaan moet worden. Daarbij vinden we verbinding belangrijk, met onze cliënten én elkaar. De collegiale verbinding is zichtbaar in de gezamenlijke weekopening, de onderlinge interesse en het feit dat iedereen bij elkaar naar binnen kan stappen. Ook houden we op zijn tijd van een borrel, een rondje wandelen of een potje tafeltennis. Voeg jij je binnenkort bij ons?

Waarom werken bij BVD advocaten?

André

Advocaat

Werken bij BVD advocaten betekent elke dag een uitdaging aangaan, omringd door gedreven mensen en waarin professionaliteit en een fijne en informele werksfeer perfect samenkomen. Binnen BVD is er alle ruimte om je verder te ontwikkelen. De sfeer en onderlinge verhoudingen binnen kantoor zijn uitstekend, zodat we samen het verschil kunnen maken voor onze cliënten én elkaar.

Mirella

Secretaresse

Tijdens mijn afstudeerstage Officemanagement maakte ik kennis met BVD, een warm en betrokken bedrijf. De advocatenpraktijk inspireerde me om zelf een rechtenstudie te starten. Collega’s zijn betrokken, er is altijd ruimte voor vragen, en de combinatie van hard werken en veel gezelligheid zorgt ervoor dat ik met veel plezier naar mijn werk ga.

Jorinde

Marketing- en communicatiemedewerker

Wat ik fijn vind aan BVD is dat professionaliteit hand in hand gaat met gezelligheid en een open, informele werksfeer. We werken hard, maar maken ook volop tijd voor borrels en teamuitjes. Als ondersteunend personeel heb je bovendien een unieke rol: je werkzaamheden zijn afwisselend, je bent een echte allrounder en hebt contact met vrijwel iedere collega. Ontzettend leuk!

Wegens de vakantieperiode krijg je van ons begin januari een reactie op je sollicitatie.

Solliciteer direct

Naam

The e-mail address you want to link.
E-mailadres

Telefoon The telephone number you want to link.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Stel je vraag aan onze P&O-adviseur

Deel deze vacature