Vacature
Je verzorgt en verwerkt maandelijks de declaratierun, waarbij je bijzonderheden in overleg met de collega’s goed verwerkt;
Je monitort openstaande posten en verstuurt de aanmaningen;
Je spreekt betalingsregelingen af;
Je verwerkt en controleert inkoop- en verkoopfacturen;
Je zorgt voor een correcte financiële administratie in onze dossiers (in NEXTmatters);
Je voert waar nodig incassoprocedures uit;
Je boekt bankbetalingen;
Je denkt mee over procesverbeteringen;
Je beantwoordt vragen van collega’s over diverse financiële aangelegenheden.
Het betreft een nieuwe functie in onze organisatie. Op dit moment zijn de financieel administratieve taken nog verdeeld over verschillende collega’s, zoals de controller, de debiteurenbeheerder en het secretariaat. We brengen deze werkzaamheden graag zoveel mogelijk samen bij één professional die de processen overziet en begrijpt wat er nodig is voor een goede financiële administratie. Zo zorgen we voor een duidelijk proces en creëren we ook een duidelijk aanspreekpunt, waar collega’s bij terecht kunnen. Je hebt echt een schakelfunctie; je vindt het leuk om vraagbaak te zijn voor collega’s en durft hen ook proactief aan te spreken wanneer actie nodig is.
Je werkt zelfstandig aan je eigen taken, waarbij je wordt aangestuurd door onze controller. Vanwege deze nauwe samenwerking werk je vanuit de gezamenlijke vestiging in Hardinxveld-Giessendam. Je werkdagen bepalen we in overleg; aanwezigheid op vrijdag heeft onze voorkeur.
Je hebt (minimaal) MBO4 werk- en denkniveau;
Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie;
Je bent 16-24 uur beschikbaar, bij voorkeur in elk geval op vrijdag;
Je bent punctueel en werkt gestructureerd;
Je staat stevig in je schoenen, je durft collega’s aan te spreken;
Je vindt het leuk om collega’s te helpen bij financiële processen en hen uitleg te geven;
Je bent representatief en communicatief vaardig;
Je vindt het prima om zowel zelfstandig te werken als in opdracht van andere collega’s;
Je hebt bij voorkeur kennis van/ervaring met AFAS, Payt of een soortgelijk pakket;
Je bent digitaal vaardig en hebt een goede beheersing van Microsoft Office.
Een dienstverband van 16-24 uur;
Een plek in een sociaal en betrokken team;
Goede arbeidsvoorwaarden, zoals naast een passend salaris (in overleg, op basis van kennis en ervaring) een pensioenregeling, 25 vakantiedagen en een reiskostenvergoeding.
Werken bij BVD advocaten
Wij van BVD gaan voor het maximaal haalbare resultaat voor onze cliënten. Dit doen we met een nuchtere, praktijkgerichte instelling. We vinden dat recht vooral gedaan moet worden. Daarbij vinden we verbinding belangrijk, met onze cliënten én elkaar. De collegiale verbinding is zichtbaar in de gezamenlijke weekopening, de onderlinge interesse en het feit dat iedereen bij elkaar naar binnen kan stappen. Ook houden we op zijn tijd van een borrel, een rondje wandelen of een potje tafeltennis. Voeg jij je binnenkort bij ons?
Wegens de vakantieperiode krijg je van ons begin januari een reactie op je sollicitatie.